Hästbloggar
Oj, mycket har hänt sen jag skrev sist... 
 
Jag har flyttat, flyttat hem till min gamla by.. alla mina vänner osv. Känns asskönt, och hoppas få tillbaka all kontakt med mina vänner igen! Det är verkligen skitjobbigt att flytta... även om man gjort det 11, nu 12 gånger på 20 år. Det är egentligen ganska sjukt... ändå har jag bara bott runt om här och aldrig behövt byta skola. Så det är ju skönt. Det jobbigaste var nog att flytta från gården... att få ha hästarna hemma, kunna gå ut när man ville osv. Så jag längtar tills den dagen jag får flytta ut på landet igen!
 
En kär släkting har gått bort. Det är sjukt jobbigt att se anhöriga ledsna, men man vet att människan har det bra, fått slut på sitt lidande mm.
 
Pappas företag börjar snurra, har börjat hjälpa honom med marknadsföringen och annonser. Ni kan kolla in hans hemsida www.grillbolaget.se där det även finns uppgifter. Företaget är ett cateringföretag som åker runt och grillar, framförallt hel spädgris! Sjukt gott med grillat, och man får en helt ny upppfattning om grillat efter en dag med mingel och fest RUNT grillen! Så klicka på länken:D
 
Jag har för tiden pausat min Facebook, pga allt som läggs ut där. Det är otrevliga filmer, massa reklam och bilder som ingen vill se... men du ser dom pga att vänner gillar eller delar. Jag vill inte logga in på min facebook och se sånt. Jag vill kunna logga in och se vad mina vänner har för sig, och hålla kontakt med vänner som kanske inte bor just här. Går jag någon gång tillbaka till det, ska jag rensa igenom ALLT! Alla vänner, sidor jag gillat och saker jag delat! Gud vad jag blir trött på människor!
 
Sist, men absolut inte minst.... så har jag suttit på min lilla kille idag! Jag fick sånna vårkänslor på förmiddagen och ville verkligen göra något framsteg. Så jag åkte helt enkelt ut, sadlade, tränsade och bad pojkvännen om hjälp. Hände först på honom några varv, som jag gjort tidigare.... och tillslut hoppade jag upp.. Det enda som intresserade honom var godiset som min pojkvän hade i fickan! Hahaha, han är go han! Skrittade några få varv, hoppade av och han fick MASSOR med beröm! Han är så grymt snäll... han är fortfarande väldigt omusklad, speciellt bogarna och bringan... ryggen och rumpan börjar bli bättre. Nu liggen iaf sadeln bättre, men inte tillräckligt bra. Han är sååå redig min lille pojk!
 
Här kommer en bild! Han är väldigt långhårig, men han är söööt:) Jag har långa läder, men det var bara för att lätt ta mig upp :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej